open-navfaktor-logo
Prijava
search iconJavi Faktoru
search
v2-billboard-01
Vlada KS "se isprsila"
Čak 100 KM planirali za Prvu transverzalu, svemu su krivi imovinsko-pravni odnosi
AUTOR: J. M.
11.04.2025. u 07:59
get url
text
Tunel Kobilja Glava je probijen u januaru 2025.
Tunel Kobilja Glava je probijen u januaru 2025.
FOTO: Faktor/Arhiva
Prva transverzala za kojom u glavnom gradu Bosne i Hercegovine postoji potreba još od 1978. godine, a koja je planirana Urbanističkim planom iz 1985. godine, jedan je od najznačajnijih projekata u Kantonu Sarajevo. To su skoro sve vlade unazad dvadeset i više godina ponavljale i svaka je obećavala brzi završetak.
Prije pet godina, tačnije u oktobru 2020., to je najavio i tadašnji premijer KS Mario Nenadić, objašnjavajući da će se prvo raditi dionica između raskrsnica ulice Halida Kajtaza sa Kranjčevićevom ulicom i sa Tešanjskom ulicom.
v2-intext-01
Nenadić je vrlo brzo otišao, a na njegovo mjesto je došao Edin Forto, pa je i ovoj Vladi prioritet opet bila Prva transverzala. Doduše kratko vrijeme, jer su radovi ubrzo stali.
Aktuelni premijer Nihad Uk je za gradnju ove transverzale u budžetu za 2025. od 1,88 milijardi planirao "ogromnih" 100 KM. Zašto toliko sredstava, nije obrazložio.
v2-out-of-page
Njegov koalicioni partner, predsjedavajući Skupštine KS Elvedin Okerić brani ovu stavku objašnjavajući da se sredstva za Prvu transverzalu nalaze u kreditnim zaduženjima Kantona Sarajevo. Kolikim nije rekao.
- I ta stavka od stotinu KM također je stavka samo da bi omogućilo Vladi Kantona Sarajevo kada se odluči i napravi procjenu da treba da na tom dijelu formalno-pravno provede proceduru i krene u realizaciju - ističe Okerić.
Ministar saobraćaja KS Adnan Šteta kaže da je 2020. godine potpisan ugovor sa firmom Euro-Asfalt od 23 miliona KM za izgradnju prve dionice – od Kranjčevićeve ulice do ulice Braće Begić. Iako su mašine tada izašle na teren, radovi su ubrzo obustavljeni zbog problema s imovinsko-pravnim odnosima.
- Ni danas nema građevinske dozvole. Ono što možemo to i radimo, a to je dio od Šipa do Hotonja - precizirao je Šteta i dodao da je u januaru ove godine probijen tunel Kobilja Glava te da su stvoreni uvjeti za izgradnju ceste od tunela do Hotonja.
comment
prikaži komentare (0)
v2-intext-02
POVEZANO
v2-billboard-02
2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.