open-navfaktor-logo
Prijava
search iconJavi Faktoru
search
Održana sjednica
CIK odlučio: 20 osoba u koordinacionom timu za uvođenje specifičnih izbornih tehnologija
Iz CIK-a očekuju da i Ministarstvo finansija i trezora BiH i Služba za zajedničke poslove institucija BiH dostave prijedloga članova tima
AUTOR: Faktor
21.08.2025. u 11:47
get url
text
Sa sjednice CIK-a BiH
Sa sjednice CIK-a BiH
FOTO: CIKBiH
Centralna izborna komisija (CIK) Bosne i Hercegovine je na današnjoj sjednici donijela odluku o osnivanju Koordinacionog tima za uvođenje specifičnih izbornih tehnologija u izborni proces u Bosni i Hercegovini kojom se određuje sastav, zadaci i druga pitanja iz djelokruga rada Koordinacionog tima, saopćeno je iz CIK-a.
- U Koordinacioni tim je imenovano 20 osoba i to iz Centralne izborne komisije BiH, Ministarstva sigurnosti BiH, Ministarstva komunikacija i prometa BiH, Agencije za zaštitu ličnih podataka BiH, Agencije za javne nabavke BiH, Agencije za idenfikacione dokumente, evidencije i razmjenu podataka BiH (IDDEEA), Uprave za indirektno oporezivanje, Generalnog sekretarijata Vijeća ministara BiH, Ureda za zakonodavstvo, Eroneta, Emtela i BH Telekoma - navedeno je u saopćenju.
Iz CIK-a očekuju da Ministarstvo finansija i trezora BiH i Služba za zajedničke poslove institucija BiH dostave prijedloga članova tima. 
- Zadatak Koordinacionog tima je da kao stručno i savjetodavno tijelo pruži podršku CIK-u prilikom uvođenja specifičnih izbornih tehnologija u izborni proces u Bosni i Hercegovini iz domena nadležnosti institucija iz kojih članovi Koordinacionog tima dolaze - dodaju iz CIK-a.
Napomenuli su da je odluka donesena u skladu sa Izbornim zakonom BiH, odlukom o realizaciji višegodišnjeg projekta uvođenja specifičnih izbornih tehnologija u izborni proces u BiH i odlukom visokog predstavnika u BiH Christiana Schmidta kojom se donose izmjene i dopune Zakona o finansiranju institucija BiH iz jula ove godine. 
comment
prikaži komentare (0)
2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.