Korisnike
centralnog grijanja u Vogošći jučer je duboko uznemirila konferencija za
novinare ministra komunalne privrede, infrastrukture, prostornog
uređenja, građenja i zaštite okoliša Kantona Sarajevo Mladena Pandurevića.
Kako
su naveli u saopćenju za javnost, jučer iznesene informacije bile su u potpunoj suprotnosti sa ranijim izjavama
ministra Pandurevića, premijera Vlade KS Nihada Uka i direktora BAGS-a Enisa
Džihanića, te su građani jutros odgovore na iznesene konstatacije potražili u BAGS
Energotehnici.
v2-intext-01
- Direktor Džihanić nam je rekao da je od Kantona prošle sedmice na račun BAGS-a
uplaćeno 300.000 KM, koje je BAGS zajedno sa dodatnih 150.000 uplatio u petak
dobavljaču kako bi izmirio polovinu ranijeg duga. Prethodno je na ime istog
duga BAGS dobavljaču uplatio još 150.000 KM. Ministarstvo je usmeno obećalo do
kraja godine, sukcesivno uplatiti još jedan milion, ali sporazum o tome nikada
nije sačinjen, niti potpisan.
v2-out-of-page
Gorionik i kotao su potpuno ispravni. Zakon predviđa da nakon remonta kotla,
gorionik u pogon pušta ovlašteni serviser i to čini na toploj probi. Ovlašteni
serviser iz Slavonskog Broda u posljednji čas je odbio doći, iako pušta u pogon
gorionik posljednjih 15 godina. Ministar ga je i sam nazvao, prema riječima
Džihanića, te je potvrdio ovu informaciju. Ekipe Sarajevo gasa i Toplana
Sarajevo nismo danas zatekli u BAGS-u. Preko Poslovnog udruženja Toplana
Srbije, u toku su pregovori sa dvojicom servisera.
Ministar je rekao da su rezervoari goriva u BAGS-u puni, danas smo ustvrdili da
nisu. Za razliku od prethodne dvije tačke, ovu smo provjerili vlastitim očima.
Uvidom u ukupno tri tanka potvrdili smo količinu od 25 tona mazuta koji su
dovoljni samo za inicijalno pokretanje kotla i toplu probu - navode u saopćenju.
Ističu kako je situacija
sa vogošćanskim grijanjem dovoljno loša i ne treba niko da dolijeva ulje na
vatru.
- Smatramo da se jučerašnjim tvrdnjama unosi nemir među korisnike, diže
panika i pokušava manipulirati sa korisnicima kako bi svoje djelovanje skrenuli
u pogrešnom smjeru. Ministar je doslovno rekao da će traženje rješenja trajati dva mjeseca, a u digitalnom dobu ne morate Filipida poslati po servisera u
Srbiju, dovoljan je telefonski poziv.
Ovu
priliku koristimo da iznesemo našu bojazan, prisutnu od prošle godine: Pokušava
li "neko" sabotirati kotao? - pitaju se stanovnici Vogošće.