Ministar svakako pored osnovne plaće,na minuli rad, topli obrok,regres, prevoz,rad u kojekakvim komisijama dobije još najmanje 2000 pa mu prihodi budu i preko 6 tisuća. To je općeniti problem i rada ureda protiv korupcije je recimo u KS.izbacuju cifre samo osnovnih plaća tako da su te plaće neistinite i stvaraju sasvim drugu sliku.
Zakon o PIO je od kraja rata totalno neuređen iako je provedeno nekoliko reformi a postoje i neki drugi zakoni koji se nadovezuju na isti kao sto su zakoni o demob.borcima, funkcionerima, itd.. i raznorazne naknadne uredbe da se ni pravnici ne snalaze.
Isto tako u Zakonu postoje i neprecizni termini koji se dvojako tumače. U ovom tekstu se barata sa nekom prosječnom penzijom koja je 651 KM. a negdje se barata sa prosječnom samostalnom penzijom koja je 100 KM.veča. Teoretski penzija ne zavisi samo od radnog staža nego od uplacenih doprinosa pa se moze desiti da onaj ko ima 15 godina staža sa većim uplatama ima I veću penziju od onog sa manjim uplatama za 40 g. staža.
Postoji i problem što nekom računaju i trostruki staž jer su u firmi uplatili ratni staž a racunali mu još dupli vojni.
Ovako kako tretiraju penzionere trebalo bi da se u Zakonu o radu tretira i javni sektor te da svoja povećanja plaća vežu recimo za bdp. 40 % i rast cijena 60 %. a ne da po dva puta godišnje dižu plaće po 15 % i još da dobiju 13 plaću kroz neoporezovanu pomoć.