open-navfaktor-logo
Prijava
search iconJavi Faktoru
search
v2-billboard-01
"Zavjetovali" se na šutnju
RAK i ombudsmani čekaju reakciju iz Telemacha, korisnici pišu žalbe, raskidaju ugovore
Drami koju je Telemach izazvao na kraju prošle godine ukinuvši kanale iz Arena Sport paketa ne nazire se kraj.
15.01.2021. u 13:56
get url
text
v2-intext-01

Nezadovoljni korisnici pišu žalbe Instituciji ombudsmana za zaštitu potrošača BiH, koja, s obzirom na to da se Telemach "brani" šutnjom, nisu mogli mnogo napraviti osim podsjetiti ih na njihova prava i uputiti im pravne savjete šta trebaju učiniti u nezavidnoj situaciji u kojoj su se našli.

Naime, Telemach nikada nije odgovorio na upit za razgovor o rješenju problema Instituciji ombudsmana za zaštitu potrošača BiH, što nam je potvrdio ombudsman Saša Marić, osim što su mu saopćenjem preko medija poručili da "prestane s negativnom kampanjom i pritiskom na njihove korisnike".

Naveli su i kako ombudsman nije našao za shodno da javno reaguje, niti je imao bilo kakve primjedbe na postupanje m:tel-a, a ponajmanje nije upućivao javne pozive i davao instrukcije pretplatnicima tih operatera kako da raskinu ugovor.

- Za m:tel nismo dobili nijednu žalbu, za Telemach konstantno pristižu. Nama se potrošači javljaju da su raskinuli ugovore, neki su uspjeli promijeniti cijene paketa, ali i da im odbijaju sve. Čekat ćemo reakciju RAK-a pa ćemo vidjeti šta dalje – kazao je Marić.

Ali reakcije danas vjerovatno neće biti. Zapravo, kako su nam kazali iz Regulatorne agencije za komunikacije Bosne i Hercegovine (RAKBiH), rok da se Telemach izjasni je danas do kraja dana, nakon čega će, odgovorili ili ne, izaći sa saopćenjem u javnost.

Nažalost, odgovore od Telemacha nikada nije dobila ni naša redakcija, iako smo pitanja po njihovim instrukcijama poslali mailom prije više od deset dana.

v2-out-of-page
comment
prikaži komentare (0)
v2-intext-02
v2-billboard-02
2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.