Redakciji Faktora obratilo se više građana iz Sarajeva kazavši kako na računima za gas za august, za koje je zaduženo Kantonalno javno komunalno preduzeće Sarajevogas, nema prikaza preplate, novca koji su uplaćivali tokom ljeta kako bi lakše plaćali zimske račune koji su uglavnom visoki.
- Uvijek na svakom računu stoji koliko imam preplate, ali na augustovskom toga nema. Na računu napominju da nije iskazan prethodni saldo, eventualna pretplata, ili dugovanja, ali ne postoji objašnjenje zbog čega.
Ne želim da se taj novac "izgubi" koji sam izdvajala tokom ljeta i imam pravo da znam koliko sam ostavila. Mislim da imam više od 200 KM, a znam ženu koja je tokom ljeta preplatila i više od 500 KM. Ni ona nema to prikazano na računu. Imamo pravo da znamo šta se događa - kazuje nam čitateljka Faktora.
Pojašnjenje smo potražili u Sarajevogasu.
- Svi računi za mjesec august ispravno su obračunati isključivo na osnovu stvarne potrošnje u tom mjesecu. Međutim, analitički prikaz stanja eventualnih preplata i dugovanja nije prikazan na posljednjoj fakturi zbog tehničkih poteškoća nastalih tokom procesa prelaska našeg preduzeća na novo softversko rješenje.
Trenutno smo u procesu implementacije novog softverskog rješenja, s ciljem unapređenja kvaliteta i efikasnosti pružanja usluga. Važno je naglasiti da su sve prethodne uplate korisnika uredno evidentirane u našem sistemu, te nije potrebno da korisnici pojedinačno podnose zahtjeve za korekciju računa.
Sva evidentirana stanja, uključujući preplate, automatski će biti iskazana na narednim računima čim se uspostavi puna funkcionalnost novog softverskog rješenja.
U saradnji s pružaocima usluga angažovanim na održavanju softverskog rješenja KJKP Sarajevogas d.o.o. Sarajevo, činimo sve da se puna funkcionalnost sistema uspostavi u najkraćem mogućem roku. Zahvaljujemo korisnicima na razumijevanju i strpljenju te se ujedno izvinjavamo zbog mogućih privremenih prekida u radu tokom ove faze prelaska na modernizovano softversko rješenje - navedeno je za Faktor iz KJKP Sarajevogas.