Dok gledamo kako u Grudama, Kiseljaku i Posušju niču obilaznice, brze ceste i novi kilometri asfalta, istovremeno svjedočimo mučnom prizoru višesatnih kolona kroz Konjic, koji je iz ljeta u ljeto simbol saobraćajnog haosa na magistralnom putu M-17, saopćila je federalna zastupnica Kenela Zuko (SDA).
A Tuzlanski kanton, najveći u FBiH po broju stanovnika i jedan od najjačih industrijskih kapaciteta, i dalje, u 2025. godini, nema ni jedan jedini metar izgrađenog autoputa.
v2-intext-01
- Tuzla, Živinice, Kladanj, Olovo, Banovići, ... gradovi sa desecima hiljada ljudi, s ogromnim brojem kamiona koji svakodnevno prevoze robu, i dalje čekaju da ih država prepozna kao dio teritorije vrijedan ulaganja. Dokle? - pita Zuko.
Vrijeme je da se postavi jasno pitanje: je li pružena ruka premijera Nikšića i Vlade FBiH o pitanju putne deblokade? Ako je ruka pružena, gdje su radovi? Ili će putna deblokada ostati još jedan mit.
v2-out-of-page
Vlada FBiH treba da ulaže tamo gdje je stvarna potreba. Vrijeme je da se probudi savjest. Vrijeme je da se konačno investira u infrastrukturne crne rupe FBiH, zbog ljudi koji svakog dana gube sate, zdravlje i novac zbog nepostojeće saobraćajne povezanosti - navodi Zuko.