Na jednom od najvažnijih svjetskih modnih događaja Milano
Fashion Weeku premijerno je predstavljen novi brend - CRIANNI. Iza njega stoji
dizajnerica Kristina Anić Delić, rođena u Prozoru, koja već godinama živi i radi u
Njemačkoj.
Bezvremenska elegancija
v2-intext-01
Nekadašnja Miss Hercegovine, Miss Federacije BiH i Miss
šarma BiH, Kristina je prve korake napravila na modnim pistama, a upravo su joj
takva iskustva donijela osjećaj za stil, samopouzdanje i profesionalnu
disciplinu. Nakon perioda posvećenog porodici i majčinstvu, odlučila je krenuti
u novu fazu - spojila je znanje s Pravnog fakulteta i obrazovanje na Akademiji
dizajna u Njemačkoj, čime je postavila temelje vlastitog modnog brenda.
- Živjela sam i studirala u BiH, međutim kad sam otišla u Njemačku, odlučila sam da upišem modni dizajn i na taj način sam imala direktnu vezu sa Milano Fashion Weekom - kaže na početku razgovora za Faktor ova dizajnerica.
v2-out-of-page
Navodi da CRIANNI od početka njeguje principe bezvremenske elegancije,
održive proizvodnje i luksuza koji traje. Fokus je na visokokvalitetnim
materijalima i pažnji prema detalju, umjesto na prolaznim trendovima.
Veliki iskorak za brend bio je snimanje prve međunarodne
kampanje u Miamiju, gradu čija raznolikost - od art deco arhitekture do
tropskih plaža - savršeno odgovara viziji brenda. Rad s iskusnim međunarodnim
timom fotografa i stilista donio je novu energiju i potvrdio ambiciju izlaska
na globalno tržište.
Vrhunac dosadašnjeg rada dogodio se u Milanu. Predstavljanje
kolekcije na Fashion Weeku otvorilo je CRIANNI-ju vrata međunarodne modne
scene.
- Nastup na Milano Fashion Weeku bio je ostvarenje mog sna i potvrda da je rad
mog tima prepoznat na međunarodnoj sceni. Za mene je to više od modne revije - to je simbol puta kojim CRIANNI ide i inspiracija za sve što tek dolazi - kazala nam je Kristina.
Drugačije iskustvo
Ističe da je uživala u reviji i da joj nije strano iskustvo modne scene, ali jeste drugačije, jer ovaj put je dizajnerica, a ne model.
- Bilo mi je prelijepo mada totalno drugačije iskustvo. Doduše, više volim biti na pisti i zato sam jedva čekala da izađem na kraju revije. Posjetiitelji su sjajno prihvatili ovu kolekciju i prilično sam zadovoljna jer je u roku dva dana rasprodato Mykonosu. Sljedeći korak mi je italijansko tržište - objašnjava i dodaje da kroz svoj brend želi govoriti modernim ženama koje cijene kvalitet,
autentičnost i osobnu priču, nudeći im odjeću koja ne samo da krasi - nego i
osnažuje.