navbar

COOLSTYLE

faktor
search
search
search
Važan modni događaj

Bosanskohercegovački potpis na Milano Fashion Weeku: Kristina Anić Delić lansirala brend CRIANNI

Nekadašnja Miss Hercegovine, Miss Federacije BiH i Miss šarma BiH je prve korake napravila na modnim pistama

AUTOR: Dž. B.
Objavljeno: 29.09.2025. u 18:00
get url
text
Novi brend
Novi brend
Na jednom od najvažnijih svjetskih modnih događaja Milano Fashion Weeku premijerno je predstavljen novi brend - CRIANNI. Iza njega stoji dizajnerica Kristina Anić Delić, rođena u Prozoru, koja već godinama živi i radi u Njemačkoj.

Bezvremenska elegancija

v2-intext-01
Nekadašnja Miss Hercegovine, Miss Federacije BiH i Miss šarma BiH, Kristina je prve korake napravila na modnim pistama, a upravo su joj takva iskustva donijela osjećaj za stil, samopouzdanje i profesionalnu disciplinu. Nakon perioda posvećenog porodici i majčinstvu, odlučila je krenuti u novu fazu - spojila je znanje s Pravnog fakulteta i obrazovanje na Akademiji dizajna u Njemačkoj, čime je postavila temelje vlastitog modnog brenda.
- Živjela sam i studirala u BiH, međutim kad sam otišla u Njemačku, odlučila sam da upišem modni dizajn i na taj način sam imala direktnu vezu sa Milano Fashion Weekom - kaže na početku razgovora za Faktor ova dizajnerica.
v2-out-of-page
Navodi da CRIANNI od početka njeguje principe bezvremenske elegancije, održive proizvodnje i luksuza koji traje. Fokus je na visokokvalitetnim materijalima i pažnji prema detalju, umjesto na prolaznim trendovima.
Veliki iskorak za brend bio je snimanje prve međunarodne kampanje u Miamiju, gradu čija raznolikost - od art deco arhitekture do tropskih plaža - savršeno odgovara viziji brenda. Rad s iskusnim međunarodnim timom fotografa i stilista donio je novu energiju i potvrdio ambiciju izlaska na globalno tržište.
Vrhunac dosadašnjeg rada dogodio se u Milanu. Predstavljanje kolekcije na Fashion Weeku otvorilo je CRIANNI-ju vrata međunarodne modne scene.
- Nastup na Milano Fashion Weeku bio je ostvarenje mog sna i potvrda da je rad mog tima prepoznat na međunarodnoj sceni. Za mene je to više od modne revije - to je simbol puta kojim CRIANNI ide i inspiracija za sve što tek dolazi - kazala nam je Kristina.

Drugačije iskustvo

Ističe da je uživala u reviji i da joj nije strano iskustvo modne scene, ali jeste drugačije, jer ovaj put je dizajnerica, a ne model.
- Bilo mi je prelijepo mada totalno drugačije iskustvo. Doduše, više volim biti na pisti i zato sam jedva čekala da izađem na kraju revije. Posjetiitelji su sjajno prihvatili ovu kolekciju i prilično sam zadovoljna jer je u roku dva dana rasprodato Mykonosu. Sljedeći korak mi je italijansko tržište - objašnjava i dodaje da kroz svoj brend želi govoriti modernim ženama koje cijene kvalitet, autentičnost i osobnu priču, nudeći im odjeću koja ne samo da krasi - nego i osnažuje.
v2-rectangle-01
v2-rectangle-02
search icon
prikaži komentare (0)
v2-intext-02