Crveni manikir privlači veću pažnju muškaraca nego bilo koja druga boja, pokazala su brojna istraživanja.
Razlog je donekle nostalgičan. Crvena boja noktiju bila je popularna devedesetih i ranih dvijehiljaditih, pa mnoge muškarce podsjeća na majke i žene iz njihovog djetinjstva.
Strast i energija
Žene širom svijeta, a ne samo majke, navodno nose crveni lak još od 3000. godine prije nove ere.
Crvena boja se od davnina povezuje sa strašću, snagom, samopouzdanjem i energijom.
Ova boja nosi simboliku stabilnosti, kreativnosti i hrabrosti - osobina koje su privlačne ne samo suprotnom polu, već i u društvenim i poslovnim situacijama.
Dakle, crveni nokti mogu biti svojevrsni "boost" samopouzdanja, nešto poput malog psihološkog trika.
Iako djeluje jednostavno, odabir crvenog laka zavisi i od podtona kože.
Osobe sa hladnim podtonom najbolje izgledaju sa trešnja-crvenim ili bordo nijansama.
Oni sa toplim podtonom mogu da eksperimentišu sa cigla-crvenom ili koralno-crvenom.
Više od mode
Jedan praktičan trik je da pogledaš svoj ormar. Ako često nosiš narandžaste tonove, vjerovatno imaš tople podtonove, a ako više naginješ ka plavim ili ružičastim nijansama, vjerovatno si hladni tip.
Teorija crvenih noktiju je zapravo mnogo više od puke mode. Ona pokazuje kako mali estetski detalj može da utiče i na način na koji nas drugi vide i na to kako sami sebe doživljavamo.
Bilo da vjeruješ u "magiju" crvene boje ili jednostavno voliš da eksperimentišeš, ovaj trend je podsjetnik da stil može da bude moćan alat samopouzdanja,