open-navfaktor-logo
Prijava
search iconJavi Faktoru
search
v2-billboard-01
Nakon Mercdesa
I Hyundai promijenio svoj logo
Nakon Audija, Volkswagena i Mercedesa, još neki proizvođači automobila su promijenili izglede svog loga.  
07.04.2020. u 11:13
get url
text
v2-intext-01

Zbog pandemije koronavirusa pravilo društvenog distanciranja je vjerovatno najvažnija mjera u suzbijanju širenja. VW grupa se aktivno uključila u promociju te mere, a aktivni su i neki drugi.

Tako je reagirao i Hyundai. Naime, njegov logotip u obliku nakošenog slova H zapravo prikazuje rukovanje dvije osobe.Budući da je sada jedino preporučljivo rukovanje ono laktovima, Korejanci su sada taj logo malo osvježili i prilagodili situaciji u vrijeme pandemije koronavirusa.

v2-out-of-page
comment
prikaži komentare (0)
v2-intext-02
v2-billboard-02
2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.