Vječito pitanje o tome koji brend automobila privlači najgore vozače vodi se već godinama. Od zauzimanja srednje trake, preticanja ili prebrze vožnje, određeni automobili stekli su reputaciju vozača sa lošim manirima u saobraćaju. U ovoj raspravi često se spominju njemački brendovi, a vozači Audija
nerijetko se označavaju kao oni koji prave opasne poteze.
Ali, dok takvi manevri mogu biti rizični, ponekad su
sitnice te koje otkrivaju lošeg vozača, a na samom vrhu tog spiska nalazi se
neuključivanje žmigavca, piše
Nova.rs.U istraživanju koje je sprovela platforma
DiscoverCars.com analizirano skoro
1.500 automobila i kako se njihovi vozači ponašaju na raskrsnici. Automobili su
razvrstani po brendu kako bi se vidjelo koji vozači najčešće zaboravljaju da
uključe žmigavac.
BMW
Na samom vrhu liste našao se BMW. Nemački proizvođač već dugo ima reputaciju vozača sklonih rizičnim potezima, a sada je to još jednom potvrđeno, čak 19,3% vozača BMW-a uhvaćeno je bez upotrebe žmigavca.
Istraživanje je pokazalo da su vozači BMW-a čak tri
puta rjeđe davali signal u odnosu na vozače Peugeota, koji je završio na 10.
mjestu.
Mercedes

Mercedes
FOTO: ARHIV/FAKTOR
Na drugom mjestu, potvrđujući stereotipe o njemačkim automobilima, našao
se Mercedes-Benz, sa 14,7 posto vozača koji nisu koristili žmigavac.
Renault

Renault
FOTO: ARHIV/FAKTOR
Treće mjesto zauzima Renault, čiji
su vozači zaboravili da se ne nalaze na reliju već u kružnom toku,
ne uključujući žmigavac u 14,5 posto slučajeva.
Ponovo u Njemačkoj, Audi je bio svega nekoliko
procenata iza, sa 12,7 posto zabilježenih prekršaja, dok je Vauxhall zaokružio prvih
pet, takođe sa 12,7 posto.
U nastavku liste nalaze se Volkswagen, a iznenađujuće
potom i Volvo, Toyota, Honda i Peugeot, sa svega 6,7 posto vozača koji nisu
signalizirali pravac.