Vječito pitanje o tome koji brend automobila privlači najgore vozače vodi se već godinama. Od zauzimanja srednje trake, preticanja ili prebrze vožnje, određeni automobili stekli su reputaciju vozača sa lošim manirima u saobraćaju. U ovoj raspravi često se spominju njemački brendovi, a vozači Audija
nerijetko se označavaju kao oni koji prave opasne poteze.
Ali, dok takvi manevri mogu biti rizični, ponekad su
sitnice te koje otkrivaju lošeg vozača, a na samom vrhu tog spiska nalazi se
neuključivanje žmigavca, piše
Nova.rs.v2-intext-01
U istraživanju koje je sprovela platforma
DiscoverCars.com analizirano skoro
1.500 automobila i kako se njihovi vozači ponašaju na raskrsnici. Automobili su
razvrstani po brendu kako bi se vidjelo koji vozači najčešće zaboravljaju da
uključe žmigavac.
BMW
v2-out-of-page
Na samom vrhu liste našao se BMW. Nemački proizvođač već dugo ima reputaciju vozača sklonih rizičnim potezima, a sada je to još jednom potvrđeno, čak 19,3% vozača BMW-a uhvaćeno je bez upotrebe žmigavca.
Istraživanje je pokazalo da su vozači BMW-a čak tri
puta rjeđe davali signal u odnosu na vozače Peugeota, koji je završio na 10.
mjestu.
Mercedes

Mercedes
FOTO: ARHIV/FAKTOR
Na drugom mjestu, potvrđujući stereotipe o njemačkim automobilima, našao
se Mercedes-Benz, sa 14,7 posto vozača koji nisu koristili žmigavac.
Renault

Renault
FOTO: ARHIV/FAKTOR
Treće mjesto zauzima Renault, čiji
su vozači zaboravili da se ne nalaze na reliju već u kružnom toku,
ne uključujući žmigavac u 14,5 posto slučajeva.
Ponovo u Njemačkoj, Audi je bio svega nekoliko
procenata iza, sa 12,7 posto zabilježenih prekršaja, dok je Vauxhall zaokružio prvih
pet, takođe sa 12,7 posto.
U nastavku liste nalaze se Volkswagen, a iznenađujuće
potom i Volvo, Toyota, Honda i Peugeot, sa svega 6,7 posto vozača koji nisu
signalizirali pravac.