Google Chrome će početi prikazivati Al recenzije online prodavnica. Naime, riječ je o funkciji pokretanoj AI tehnologijom, koja omogućava prikazivanje recenzija online prodavnica, kako bi kupovina bila "sigurnija i efikasnija".
Funkcija je dostupna klikom na ikonicu smještenu lijevo od web adrese u broseru. Klik kreira pop-up, koji govori o ukupnoj reputaciji prodavnice te nudi informacije o kvaliteti proizvoda, cijenama, korisničkoj podršci i politici povrata.
AI kreira ove pop-up prozore skeniranjem korisničkih recenzija od raznih partnera, uključujući Reputation.com, Reseller Rating, ScamAdviser, Trustpilot i još nekoliko drugih.
Zasad je funkcija dostupna samo kupcima iz SAD-a, a jedini jezik je engleski.
Također, trenutno je vezana za browser namijenjen desktop računarima.
Za sada nema potvrde o tome da li će funkcija naći put i do mobilnih uređaja.
Nova funkcija bi trebala pomoći Googleu da se takmiči s Amazonom, koji već koristi AI tehnologiju za sumiranje ocjena proizvoda i slično.
Ovo je samo najnoviji potez koji je kompanija napravila kako bi uvela umjetnu inteligenciju u iskustvo kupovine.
Google je nedavno uveo mogućnost virtuelnog isprobavanja odjeće i šminke te razvija alate za pružanje personaliziranih preporuka proizvoda, kao i poboljšano praćenje cijena.