Menadžment Javne ustanove Dom zdravlja Kantona Sarajevo namjerava ukinuti call centar, saznaje Faktor iz svojih izvora.
Otvoren polovinom aprila 2023. godine u Domu zdravlja Novi Gard u naselju Otoka, prvi call centar u Kantonu Sarajevo bio je zamišljen da radi u dvije smjene i bude na usluzi građanima u svako doba dana.
No zamisao tadašnjih, ali i sadašnjih zdravstvenih vlasti u KS nije se obistinila, o čemu su stalno svjedočili nezadovoljni građani, žaleći se da im se po cijele dane niko ne javlja na telefone u call centru.
Također, građanima je bilo nejasno koje sve usluge mogu dobiti pozivom ili slanjem email poruke?
Konstantan problem od njegovog otvaranja bio je taj što je call centar uvijek bio potkapacitiran.
Radio je, ali ne onoliko koliko je trebalo, jer je uvijek imao problem nedovoljnog broja operatera.
Također, prema našim saznanjima u call centar nikada nisu uvezane sve općine, među kojima je i općina Centar, pa građani sa njenog područja nikada nisu ni mogli ostvariti njegove usluge.
- Kad se otvarao bilo je predviđeno da u call centru radi deset operatera u prvoj, deset u drugoj smjeni. Međutim, tako nikada nije bilo. Uvijek je radio daleko manji broj, po tri operatera i naravno da su tada bili problemi. Sada ga nova uprava planira ugasiti, a posao i ljude namjerava prebaciti prema organizacionim jedinicama, a zdravstveni sistem u primarnoj zaštiti je ionako urušen - kazao je Faktorov izvor.
Prema statističkim pokazateljima, od 1. januara do 28. augusta ove godine obavljeno je 114.998 poziva, od čega 109.222 dolazna poziva i 5.776 agentskih odlaznih poziva.
U istom periodu zaprimljeno je 11.164 email poruka.
U periodu od 1. januara do 31. decembra 2024. godine obavljeno je 168.589 poziva, od čega je dolaznih bilo 156.570, a agentskih dolaznih poziva 12.019.
U istom periodu zaprimljeno je 30.452 email poruke.
Kako izvor Faktora dalje navodi, ovim javna ustanova namjerava povećati broj operatera koji neće biti smješteni u jednom objektu i na jednom telefonskom broju, nego će osoblje biti raspoređeno po organizacionim jedinicama, tako da pacijenti iz cijelog KS neće pozivati jedan broj i pisati email poruke na jednu adresu, nego će vjerovatno svaka organizaciona jedinica imati svoj broj telefona i email adresu, a radit će se navodno u dvije smjene.
Informaciju smo pokušali provjeriti u JU Dom zdravlja KS, no direktor dr. Elvedin Tatarević nije odgovarao na telefonske pozive.