Na osnovu anonimne krivične prijave, Kantonalno tužilaštvo Sarajevo zatražilo je od Vlade Federacije BiH da objasni po kojim kriterijima su Sanjin Ramezić i Slobodan Kadijević imenovani za vršioce dužnosti članova Uprave JP Međunarodni aerodrom Sarajevo iako, prema navodima prijave, ne ispunjavaju uvjete propisane Statutom preduzeća.
Tužilaštvo je Vladi dalo rok od sedam dana da dostavi tražene informacije, iako se iz dopisa koji je u posjedu Faktora ne vidi kad istječe taj rok.
v2-intext-01
Na osnovu anonimne krivične prijave koja je stigla u Kantonalno tužilaštvo Sarajevo, postupajući tužilac, kako saznaje Faktor, zatražio je od Vlade Federacije BiH informaciju o tome, na osnovu kojih kriterija je Vlada FBiH dala saglasnost na imenovanje Sanjina Ramezića i Slobodana Kadijevića za v. d. članova Uprave JP Međunarodni aerodrom Sarajevo s obzirom na to da imenovani ne ispunjavaju uvjete propisane članov 38. Statuta JP Međunarodni aerodrom Sarajevo.
- Ko je Vladi FBiH predložio osobe Sanjina Ramezića i Slobodana Kadijevića kao kandidate za v. d. članova Uprave JP Međunarodni aerodrom Sarajerevo? Traženo je potrebno dostaviti pozivom na broj predmeta T090KTA 01935/25, sedam dana od prijema ovog zahtjeva - stoji u zahtjevu Tužilaštva koji je u posjedu Faktora.
v2-out-of-page
Iz Tužilaštva KS su za Faktor kazali da svaka prijava koja dođe u Tužilaštvo mora biti provjerena.
Podsjetimo, informacije o novom Pravilniku JP Međunarodni aerodrom Sarajevo zatražio je i POSKOK, što je Faktor ranije i pisao, a ispitani su i članovi Nadzornog odbora ovog preduzeća koji su bili protiv donošenja ovog novog Pravilnika.
Faktor je ranije objavio da je Pravilnik usvojen mimo zakonske procedure, bez obavezne saglasnosti resornog ministarstva, što je izazvalo reakcije iz Vlade FBiH i otvorilo pitanje zakonitosti odluka sadašnjeg menadžmenta aerodroma.
U spornom Pravilniku direktor preduzeća ne mora više imati iskustva u aviosaobraćaju, niti završen mašinski fakultet, a ne mora imati ni pet godina iskustva u aviosaobraćaju.
Također, izvršni direktor za saobraćaj sada može imati ekonomski fakultet, ali ne mora imati iskustva u oblasti aerodromskog poslovanja, od čega najmanje tri godine na prihvatu i otpravi aviona i stvari, te instruktorsku dozvolu za prihvat i otpremu.
U novom Pravilniku piše da direktor za saobraćaj ne mora imati ni znanje engleskog jezika u domenu poslovanja koje obavlja.
Također, izvršni direktor za razvoj aerodroma treba imati sedmi stepen stručne spreme i može imati elektrotehnički ili građevinski fakultet, ali mu ne treba znanje iz oblasti arhitekture i urbanizma, a nije mu više potrebno ni pet godina iskustva u rukovodećim poslovima.
Čini se da po novom Pravilniku Društvo nije u obavezi da vrši nabavke u skladu sa Pravilnikom o nabavci roba, usluga i radova.