Nova funkcija kupovine AI Mode biće pokrenuta ove jeseni u SAD-u. Dizajnirana je da pruži vizuelnu pomoć koja može bolje da vodi koje vrste proizvoda treba preporučiti, u poređenju sa pukim korištenjem opisa pretrage.
Ako korisnici traže "zelenu lepršavu haljinu za baštensku zabavu", na primjer, AI Mode će generisati slike lažnih haljina u različitim stilovima koji omogućavaju korisnicima da pronađu najbližu podudarnost sa haljinom koju su zamišljali.
Podudaranje
Google će zatim korisnicima prikazati stvarne oglase za vizuelno slične haljine u online prodavnicama.
Ovo djeluje kao bolji način da se vještačka inteligencija koristi kao alat za inspiraciju za kupovinu nego pregledavanje vještačkih inteligencija slika hostovanih na platformama za mudbord poput Pinteresta, koje ne povezuju korisnike sa ekvivalentom u stvarnom svijetu koji zapravo mogu da kupe.
Početne slike koje će Google AI režim generisati su i dalje lažne, što može izazvati razočaranje kod korisnika koji ne mogu da pronađu tačno podudaranje za AI prijedloge odjeće i dekora u koje su se zaljubili.
Za nešto što je zapravo dostupno danas, Google u SAD-u pokreće alat za virtuelno isprobavanje koji omogućava kupcima da vide kako odjeća izgleda na njima tako što će otpremiti fotografiju.
Puna veličina
Nakon što je prethodno predstavljena kao ograničeni eksperiment u Search Labs-ima, ova funkcija se sada pokreće u Searchu, Google Shoppingu i rezultatima proizvoda na Google Imagesu.
Korisnici mogu pristupiti funkciji dodirom na bilo koji rezultat pretrage proizvoda odjeće u Searchu, Shoppingu ili Imagesu, odabirom ikone "isprobaj" i otpremanjem fotografije tijela u punoj veličini.
Googleova AI će zatim pokazati korisniku kako bi mogao da izgleda noseći odjeću koju je izabrao, pružajući korisnicima personalizovanije iskustvo nego gledanje te odjeće modelirane po uzoru na nekog drugog.